I snart 20 år har vi hjälpt våra kunder att optimera sin kommunikation. 

Om Compost och Carma Marketing Hub

I snart 20 år har vi hjälpt våra kunder att optimera sin kommunikation. 

Med styrkan i realtidssegmentering och personalisering med dynamiskt innehåll, erbjuder Carma Marketing Hub marknadsförare att automatisera individanpassade meddelanden i en mängd olika kanaler som Print, Dynamic Web, InApp, Voice, App push notifications, Social, SMS och Email.

Bolaget grundades i Sverige, 2000, och har sedan dess växt organiskt med kontor i Stockholm, Malmö, Köpenhamn, Montréal, New York, Hong Kong och Toronto.

Varför välja Carma?

 

Tackar som frågar!

Vi har över 17 års erfarenhet av digital marknadsföring. Vi var verksamma inom marketing automation innan det blev ett buzzword. Anledningen till att vi vet det är att vi var den första plattformen som automatiserade flöden åt våra kunder. Men då kallade vi det “händelsestyrd marknadsföring”.

Sedan dess har vi sett trender komma och gå. Och vi har sett till att alltid vara ett steg före våra medtävlande. Vår framgång grundar sig i att vi alltid jobbat nära våra kunder och utvecklat funktionalitet baserad på våra kunders behov. Det är vårt sätt att säkerställa att Carma Marketing Hub fortsätter leverera en agil och kraftfull upplevelse för alla marknadsförare.

Våra styrkor

  • Carma Marketing Hub – En integrerad plattform för all digital direktmarknadsföring
  • Av marknadsförare för marknadsförare – Användarvänlighet i fokus
  • Ett system utvecklat i samarbete med vår kärnkunder
  • Kunskap – Vi har experter som hjälper dig genom varje fas
  • Expansivt – Stabilt företag som växt organiskt och på egna meriter nationellt som globalt
  • Filosofi – Konvertering i alla ära, men kundrelation och kanalstrategi först. Då kommer det förstnämnda på köpet, även på lång sikt.
  • Vi guidar dig – Oavsett om du vill skicka segmenterade nyhetsbrev eller automatisera i fler kanaler guidar vi dig till nästa steg i din kommunikativa utveckling
  • Våra kunder – Starka och välkända varumärken väljer Compost och Carma Marketing Hub

Våra expertområden

Vi som arbetar på Compost har alla en bred kunskap om digital Marknadsföring. Men vi tror på spetskompetens och förståelse för våra kunders specifika utmaningar.

Därför har vi medarbetare med en väldigt hög kunskapsnivå inom sitt område. Våra kunder kan sina affärsmodeller – vi kan få dem att växa digitalt.

Exempel: Leveransbarhet, design, dataöverföring, användning av data, personifiering, automatisering, segmentering, konvertering, integrationer, optimering, uppföljning, analys…

Eftersom vi tror på djup kunskap och bred förståelse är vår samlade kompetens digitalt. Men det specifika är att vi alltid letar efter nycklarna till ”rätt budskap till rätt person vid rätt tidpunkt via rätt kanal”. Oavsett vilket ditt affärsområde är.

Smarta företag kommunicerar relevant

Carma används av företag som ICA, Klarna, SATS, Komplett, Adlibris, Northmill, Hallon, Hi-Fi-klubben, Bonnier, Vattenfall, iZettle, Byggmax, Ticket, Linas Matkasse, Kökets Favoriter, Odla, Bamba, Middagsfrid, Design Online, Tidningskungen, Bagaren och Kocken, Bluebox och många, många fler som vet att kundkommunikation som är både smart och effektiv skapar värde.

Nyfiken?

Fyll i formuläret nedan för att veta mer om Carma Marketing Hub och för att komma igång med digital 1:1-kommunikation.

Vill du veta mer om Carma Marketing Hub? Fyll i formuläret så kontaktar vi dig.