carma-automation-DIGITAL-RGBchampagnebock-RGBcarma-data-relevance-DIGITAL-RGBspeech-bubble-DIGITAL-RGBheros-holding-hands-RGBlanguage-dkDKlanguage-enENlanguage-svSVCMH-Logotype-RGBmail-RGBmail-RGBsmartphone-RGBAbilon-Logotype-DIGITAL-Color-RGB
Meny Compost

Digital reformation 2.0: Från Marketing Automation till kundresa

30 januari 2017 admin Nyheter

Plattform för digital markandsföring

Välkommen till ett förmiddagsseminarium i Göteborg!

Du har säkert hört begreppen Marketing Automation, One to One Communication och Customer Journey. För oss innebär detta rätt och slätt en personifierad kommunikation med tydligt sikte på kundresan.

Låt kundnytta, lönsamhet och långsiktiga relationer styra din kommunikation. Idag är fokus på teknik större än någonsin. Den tekniska lösningen för att sjösätta din strategi är så klart ett måste. Men se till att ha din målsättning i sikte vid varje implementation och projekt och undvik fällorna att fastna i begränsningar och “teknik för teknikens skull”.

Under seminariet får du konkreta tips på hur du kan få kontroll över dina digitala möjligheter med effektivitet och hållbarhet i centrum:

  • ★ Vad är vad i den digitala djungeln?
  • ★ Vad krävs för att komma igång med automatiserad kundkommunikation?
  • ★ Stordata i all ära, fokusera hellre på smart data
  • ★ Omvandla strategin till praktiskt genomförande
  • ★ Vilka verktyg behöver du?

Träffa oss på SWEDMA:s seminarium i Göteborg torsdag den 2 februari.

Anmäl dig här

Dela denna artikel