Marknadsföring med data från multipla källor

Data & Relevance

Marknadsföring med data från multipla källor

Jobba smart.  Här har du verktygen för att enkelt styra att rätt person får rätt budskap vid rätt tidpunkt. Oavsett hur komplext och massivt ditt kunddata är.

Här skapar du grunden för relevanta budskap

Hantera allt kunddata för dina kontakter och mottagare och styr vilka kriterier som ska generera kommunikation till en individ, ett segment eller en lista.

Skapa grunden för vilka kunder och mottagare som ska få ta del av dina retention-flöden, kampanjer, dynamiska meddelanden, nyhetsbrev, retargeting-teasers, transaktionsnotiser och andra helt personifierade, beteendestyrda budskap och datastyrd marknadsföring.

Allt relevant data och dynamiskt content du importerar till din Marketing Hub hanteras i din Data & Relevance Manager. Det är här data omvandlas till kreativa byggstenar för en automatiserad och relevant 1:1 kommunikation.

Features i Data & Relevance Manager

  • Contact database with profile manager
  • Personalization tool
  • Personalized dynamic content importer
  • Web-interaction (personalized content)
  • Preferred content
  • Campaign based retargeting
  • Segmentation engine
  • Automation manager
  • Trigger creator
  • Purchase history database
  • Scheduled messaging

 

Carma Data & Relevance Manager

 

Kom igång enkelt

Vi vet att du står inför många val. Därför gör vi jobbet lite enklare för dig. Välj det paket som passar dina behov idag och gå vidare till nästa nivå när du är redo. Läs mer om våra paket.

Nyfiken?

Fyll i formuläret nedan för att veta mer om Carma Marketing Hub och för att komma igång med digital 1:1-kommunikation.

Jag vill veta mer om Carma Marketing Hub