Optimera din e-postmarknadsföring

Carma Optimizer

Optimera din e-postmarknadsföring

Få ut det mesta möjliga av din kommunikation med A/B/C/D-test, konverteringsoptimering och retargeting

Optimera din e-postmarknadsföring

Bli bättre. Maximera din Marketing Hub med features för att optimera effekt och lönsamhet. Testa, lär och utveckla din kommunikation med verktyg som A/B/C/D-testning, konverteringsoptimering, webhooks, övergiven varukorgs-meddelanden och beteendestyrda landningssidor.

Features för optimering

  • Conversion tracking
  • A/B/C/D-testing
  • Conversion optimizer
  • Relevance tracking – (Coming soon)
  • Abandoned shopping cart messaging – New
  • Customized tracking manager
  • Hub Store analytics integrations
  • Webhooks
  • Microsite – New

 

Carma Optimizer

 

A/B test med många möjligheter

Med Carma Optimizer gör du enkelt olika versioner av ämnesrader, innehåll, pre-headers, länkar, knappar eller erbjudanden. Du väljer vilken parameter som ska styra testets utfall. Öppningsgrad, klick eller konvertering.

Låt Carma per automatik välja den version som ger bäst resultat eller styr testet manuellt.

Optimera mer

Nya funktioner och features för optimering lanseras löpande. Vårt mål är att det ska vara enkelt för dig att överträffa dina mål. Är du osäker på vad du vill uppnå? Du kan vara lugn. Hos oss får du en egen Success Manager som hjälper dig med din målsättning och uppföljning. På köpet.

Nyfiken?

Fyll i formuläret nedan för att veta mer om Carma Marketing Hub och för att komma igång med digital 1:1-kommunikation.

Jag vill veta mer om Carma Marketing Hub